מחיר השתלות שיניים

אפשר להבין שאדם הזקוק להשתלת שיניים מנסה, לקראת ההחלטות שעליו לקבל ובראש בראשונה, מי הרופא שיבצע את ההשתלה, לקבל ממרפאות שונות הצעת מחיר בטלפון. לידיעתכם, רופא אחראי לא ייתן הצעת מחיר בטלפון, אין אפשרות שכזאת. לעיתים קורה שהאדם היה אצל רופא אחד, קבל הצעת מחיר ועל פי מה שמפורט בהצעה הוא מבקש הצעת מחיר נוספת. רופא שיניים רציני לא יעשה גם את זה.

ישנם סוגים שונים של השתלות וישנם חומרים שונים שמהם בונים את השורש ואת הכתר. על רופא השיניים לבדוק את הפציינט בעצמו, לקבל צלום שהוא עשה או לעשות לו צילום חדש לוודא שהאבחנה שהוא קבל היא מדויקת ומקובלת גם עליו  ולבדוק דברים נוספים כדי לתת את הצעת המחיר שלו.

המצב הבריאותי של המועמד להשתלה משמעותי ביותר בקבלת ההחלטות על דרך הטיפול. על הרופא  לדעת מה גילו, האם הוא סובל ממחלות? האם הוא לוקח תרופות? האם יש לו בעיה נפשית? יש לשער שאף רופא השיניים לא יתחקר אתכם בטלפון וישאל אתכם את כל השאלות הנחוצות.

השתלות שיניים

טיפולי שיניים מחיר ובדיקת אבחון

ביקור במרפאה יסלק את כל המכשולים ויאפשר לכם לקבל הצעה אחראית ומהימנה. לאחר הבדיקה והאבחנה תקבלו כמובן הצעת מחיר מפורטת שבעקבותיה תוכלו לשאול את כל השאלות שתעלינה. ישנם מצבים שבהם תתבקשו לבחור בין שתי אפשרויות, לשם כך תקבלו מהרופא את המידע ולאחר שקילה לכאן ולכאן תוכלו להחליט את ההחלטה המתאימה ביותר לכם. כמו למשל: האם לעשות שתל ממתכת הקרויה טיטניום שנמצאת מזה שנים רבות בשימוש? שתל מסוג זה משתלב בעצם הלסת בצורה מיטבית ומהווה ציר חזק ויציב להנחת כתר מחרסינה. או לעבור לטכנולוגיה מתקדמת יותר ולעשות שתל זירקוניה שבו השורש והכתר בנויים יחד כחטיבה אחת העשויה מחרסינה שהיא חומר בריא וידידותי יותר לאדם.  ברור שההוצאות גדלות ככל שהטכנולוגיה שבה משתמשים היא יותר מתקדמת.

אם יש צורך להשתלה של כל השיניים והמחיר גבוה לכם מדי יוכל הרופא להציע לכם לעשות שתלים בודדים כ6 במספר ולהרכיב עליהם גשר. דרך זו מוזילה מאוד את הטיפול והאסטטיקה לא נופלת ברמתה מההשתלה המלאה.

בחישוב המחיר יש גורמים נוספים שלא תמיד קשורים לרופא כמו למשל: צורך בצילום סיטי לבדיקת מצבה של עצם הלסת, או צורך בהשתלת עצם  שבמקרים רבים נעשית על ידי רופא חיצוני.

ד"ר ותד מזמין אתכם לקבוע עימו פגישה לבדיקה ולאבחון, חינם וללא התחייבות, עם הצעת מחיר מפורטת ואפשרות לשאול את כל השאלות המטרידות ולקבל מידע על האפשרויות השונות.

צלצלו אלינו לקביעת פגישה