מרפאת שיניים בנתניה

ברח' יהודה פרח  10 בקרית השרון בנתניה נמצאת מרפאת השיניים של ד"ר וותד. המרפאה מתקדמת ביותר מבחינת המכשור וסוגי הטיפולים והיא ידועה ביחס האנושי והאכפתי ובמחיריה הנוחים. אנו מזמינים אתכם לבוא לפגישת היכרות עם הרופא הכוללת בדיקה כללית וקבלת אבחון וכל זאת ללא תשלום. ד"ר וותד, העומד בראש מרפאת השיניים עוסק גם בטיפולים הקונבנציונליים כגון: סתימות, טיפולי שורש, עקירות וכ"ו וגם בטיפולים מורכבים כמו: כירורגיה פה ולסת, שיקום הפה והחניכיים, שתלים, הרמת סינוס, כתרים ושחזורים מזרקוניה, כירורגיה, אסתטיקה דנטלית ועוד. ד"ר וותד רכש ניסיון רב שנים בעבודתו במחלקת ההשתלות ושיקום הפה בהדסה ירושלים, שם הוא החל לעבוד מיד עם סיום לימודיו בבית הספר לרפואת שיניים בהדסה עין כרם. תחת קורת גג אחד, דבר החוסך לכם זמן, מאמץ וכסף, תוכלו לקבל טיפולים אסטטיים לצד טיפולים כירורגים וטיפולי סתימות לצד טיפולי השתלות.

טיפולי שורש

מהרגע שבו תכנסו למרפאת השיניים שלנו בקרית השרון בנתניה ותפגשו את צוות המרפאה נעים ההליכות, יתפוגגו כל החששות והפחדים המלווים בדרך כלל את האנשים הזקוקים לטיפולי שיניים. כל טיפול שיניים מהפשוט ועד המורכב, הוא טיפול חודרני הזקוק ליד מיומנת, מאומנת, יציבה ורגישה וכמו כן לאביזרי טיפול מתקדמים המפיגים את הכאב.  נסיונו הרב של ד"ר וותד וגישתו האנושית והקשובה נוסכים במטופליו בטחון עד שהחששות והפחדים נמוגים. תחושת הביטחון של המטופל חשובה ביותר לתהליך הטיפולי וגם לתהליך השיקומי.

ותד רופא שיניים

ד"ר וותד מטפל גם בילדים והמחויבות שלו כלפי המטופלים הצעירים, היא לא רק לפתור בעיות, אלא למנוע בעיות בעתיד. חוויה נעימה אצל רופא שיניים תוך הפגת החששות והדרכה ברורה כיצד לטפל בשיניהם, תסייע להם בעתיד בכך שהם יהיו מוכנים ללכת לבדיקות תקופתיות ובכך שבעת צרה הם ייאותו לקבל את הטיפול הנדרש.

לא רק תושבי נתניה מוזמנים לבדיקה החינמית במרפאת שיניים בנתניה אלא כל מי שרוצה למנוע בעיות עתידיות או לטפל בבעיות הקיימות.