יש לכם כאב שיניים, אולי בפעם הראשונה ומיד תצוף ותעלה השאלה: איך מוצאים רופא שיניים שאפשר לסמוך עליו? כשמדובר בבריאותנו לא נשאל את עצמנו היכן נמצא רופא שינים קרוב לבית, או רופא שיניים זול, או רופא שיניים שההמתנה אצלו קצרה, או רופא שיניים זריז במיוחד, או רופא שינים שהוא איש שיחה מעניין. הדבר החשוב ביותר למרבית האנשים זה  לסמוך על רופא השיניים שלהם, הווה אומר: לסמוך על היותו מקצועי, בעל ידיים יציבות, לסמוך על כך שטובת הלקוח עומדת בראש מענייניו, שהאמת היא נר לרגליו, שהאסתטיקה חשובה לו, שהוא עובד בצורה הגיינית ביותר, שיכול להסביר לנו כל שלב בטיפול וכ"ו.

רפואה היא מקצוע שמבחינת האדם הפשוט רב הנסתר על הגלוי. אין למטופל דרך לבדוק את הרופא במהלך הטיפול ולהיות בטוח שהוא מקבל את הטיפול הטוב ביותר. כשמדובר ברפואה בכלל ורפואת שינים בפרט, הנזקים שנגרמים מטיפול שהוא פחות ממושלם, או מהחלטות שגויות  יכולות לצוץ גם שנים רבות אחר כך והם עלולים להיות הרי אסון. אם מצאתם רופא שיניים שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות, יש לשער שתמשיכו ללכת אליו בעת צרה, גם כאשר תעברו דירה ותתרחקו ממרפאתו.

רופא שיניים מומלץ הוא רופא שיש לו לקוחות קבועים רבים

רופא שיניים מומלץ הוא רופא שצבר נסיון של 10 שנים לפחות, כך שהוא התנסה בכל סוגי הטיפולים.

רופא שיניים מומלץ הוא רופא שלמד בבית ספר ידוע לרפואת שיניים

רופא שיניים מומלץ הוא רופא שקבלתם עליו המלצה חמה מאדם קרוב.

 

לאחר בדיקת הנתונים הנ"ל, תוכלו לעשות השוואת מחירים ולבחור מתוך שני רופאים או יותר את הקרוב יותר לביתכם או את זה שמחיריו נוחים. יש כמובן גם מקום להתרשמותכם האישית. קבעו פגישה עם כמה רופאי שיניים, שאלו אותו על המוסד בו הוא למד ועל מספר השנים שהוא עוסק במקצוע. בו בזמן עברו בדיקה כללית, הכוללת: אבחנה, הצעה לטיפול והצעת מחיר. השוו את ההצעות שקבלתם והחליטו מי מהרופאים שאליהם פניתם מעורר בכם אמון. לאחר בחירת הרופא, מהרגע שבו התחלתם את התהליך הטיפולי, אל תהססו לחקור ולדרוש ולשאול שאלות.  בנוסף בקשו מהרופא הדרכה מעמיקה כיצד לטפל בשיניכם על בסיס יומי  ומה נחוץ לעשות על בסיס תקופתי. הקפידו  למלא אחר ההוראות ומנעו משיניכם עששת, דלקות, נסיגת חניכיים ונזקים נוספים. אם אתם מחפשים רופא שאפשר לסמוך עליו צלצלו למרפאה של ד"ר וותד ובואו לפגישת היכרות  עם הרופא. בפגישה זו יבדוק ד"ר וותד את מצב שיניכם  וייתן לכם הצעת טיפול והצעת מחיר מפורטת וכל זאת ללא תשלום וללא התחייבות. אנו נדריך אתכם בשמחה כיצד לשמור על שיניכם ולהפחית על ידי כך את הביקורים במרפאה ואת ההוצאות.